Центральна лабораторія автоматики і вимірювань
Підрозділ надає додаткові послуги:
• з підготовки до повірки лічильників на місці експлуатації (без зняття);• з підготовки до повірки та ремонту:
- - лічильників води Ду 15-25мм;
- - ультразвукових витратомірів УВР-011, Ірка;
- - газосигналізаторів горючих газів ЩИТ-2;
- - газосигналізаторів-аналізаторів хлору ДОЗОР-С.
Контактні телефони - Вул. Святого Миколая, 61:
Повірка лічильників води тел. 289-42-32
Приймання замовлень на повірку лічильників без зняття тел. 271-15-59,
067-611-64-84,
066-280-72-94,
063-48-444-76.
Підприємства, з якими заключено договір про співпрацю при наданні послуг з державної повірки приладів обліку води, до яких Ви можете звернутися:
ТОВ "Сервістехнологія"
бул. Центральний 4, офіс 109,тел. 233-99-09,
067-610-44-23,
099-333-83-42,
Сайт vodomer.zp.ua - без демонтажу.
ФОП Закорецька Ю.В.
тел. 096-558-25-82,095-626-85-31 - без демонтажу
ПП Науково-виробничий центр оцінки відповідностей "ЮГ"
тел. 066-269-10-17,096-610-07-07 - без демонтажу
ФОП Пятковська З.О.
тел. 063-738-44-50,099-689-52-16,
097-624-24-71,
Сайт vodovir.zp.ua - без демонтажу.
Проєктно-конструкторський відділ
Підрозділ надає додаткові послуги з:
- - розробки проектної документації;
- - виконання розрахунків водогосподарського балансу;
- - складання опитувальних листів;
- - виконання схем розділу балансової належності мереж.
Перелік документів для виконання опитувального листа і розрахунку водогосподарського балансу:
1. Заява з вихідними даними для розрахунку.
Зразок
2. Документи що підтверджують право власності на будівлю, приміщення( витяг з реєстру права власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу
об’єкту нерухомості, акт приймання-передачі) або документи , що підтверджують право користування (рішення про передачу майна, договір оренди).
До вищезазначених документів додати юридичним особам:
1. Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
2. Довідку Головного управління статистики про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій ЄДРПОУ(юридичної особи,філіалу)
або Відомості з ЄРДПОУ.
3. Довідку про взяття на облік платника податків.
4. Статут або Положення.
5. Довіреність, наказ або інший документ, підтверджуючий повноваження керівника.
фізичним особам-підприємцям:
1. Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру фізичних осіб – підприємців.
2. Довідку про взяття на облік платника податків.
3. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
4. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
фізичним особам:
1. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
2. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
Увага: Всі надані копії документів, що надаються повинні бути завірені.
Документи на оформлення технічної документації приймаються від юридичної, фізичної особи або від уповноваженої особи за наявності довіреності.
Перелік документів для розробки проекту, схем розподілу:
1. Заява з зазначенням необхідного виду робіт.
Зразок
2. Для окремо розташованих об’єктів, копію плану ділянки на топографічній зйомці в масштабі 1:500 (кольорова) з нанесенням підземних комунікацій.
3. Для вбудованих, прибудованих (нежитлових приміщень) викопіювання з плану приміщень або виконавчі креслення робочого проекту
4. Документи що підтверджують право власності на будівлю, приміщення( витяг з реєстру права власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу
об’єкту нерухомості, акт приймання-передачі) або документи , що підтверджують право користування (рішення про передачу майна, договір оренди).
5. Акт на право постійного використання землі або договір оренди земельної ділянки(при намірі забудови земельної ділянки).
6. Раніше виконана схема розподілу (при наявності).
До вищезазначених документів додати :
юридичним особам:
1. Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
2. Довідку Головного управління статистики про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій ЄДРПОУ(юридичної особи,філіалу)
або Відомості з ЄРДПОУ.
3. Довідку про взяття на облік платника податків.
4. Статут або Положення.
5. Довіреність, наказ або інший документ, підтверджуючий повноваження керівника.
фізичним особам-підприємцям:
1. Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру фізичних осіб – підприємців.
2. Довідку про взяття на облік платника податків.
3. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
4. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
фізичним особам:
1. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
2. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
Увага: Всі надані копії документів, що надаються повинні бути завірені.
Документи на оформлення технічної документації приймаються від юридичної, фізичної особи або від уповноваженої особи за наявності довіреності.
Вартість виконання робіт
Послуги з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу:
Вартість виконання робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу юридичним особам і фізичним особам-суб'єктам підприємницької
діяльності встановлена на підставі затверджених калькуляцій (Наказ по підприємству № 923/ахо від 22.10.2018 р)
і становить:
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 0,1 куб. м. до 5,0 куб.м.
на добу становитиме 810,00 грн;
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 5,0 куб. м. до 10,0 куб. м.
на добу становитиме 1296,00 грн;
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 10,0 куб. м.
на добу – вартість робіт визначається індивідуальним кошторисом, який погоджується замовником;
Послуги з розробки робочого проекту і схеми балансової належності мереж водопостачання і каналізації:
Вартість робіт з розробки робочого проекту або схеми розподілу мереж водопостачання і каналізації визначається індивідуально за допомогою
програмного комплексу АС-4ПВР, на підставі об’єму виконуваних робіт.
Ваш запит буде розглянуто тільки при наявності повного пакету документів, який дозволить виключити всі проблемні питання.
Телефон для довідок 271-12-55
Всі заяви і документи подаються до технічного відділу з понеділка до п'ятниці з 10-00 до 12-00.
1. Заява з вихідними даними для розрахунку.
Зразок
2. Документи що підтверджують право власності на будівлю, приміщення( витяг з реєстру права власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу об’єкту нерухомості, акт приймання-передачі) або документи , що підтверджують право користування (рішення про передачу майна, договір оренди).
До вищезазначених документів додати юридичним особам:
1. Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
2. Довідку Головного управління статистики про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій ЄДРПОУ(юридичної особи,філіалу) або Відомості з ЄРДПОУ.
3. Довідку про взяття на облік платника податків.
4. Статут або Положення.
5. Довіреність, наказ або інший документ, підтверджуючий повноваження керівника.
фізичним особам-підприємцям:
1. Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру фізичних осіб – підприємців.
2. Довідку про взяття на облік платника податків.
3. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
4. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
фізичним особам:
1. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
2. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
Увага: Всі надані копії документів, що надаються повинні бути завірені.
Документи на оформлення технічної документації приймаються від юридичної, фізичної особи або від уповноваженої особи за наявності довіреності.

2. Документи що підтверджують право власності на будівлю, приміщення( витяг з реєстру права власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу об’єкту нерухомості, акт приймання-передачі) або документи , що підтверджують право користування (рішення про передачу майна, договір оренди).
До вищезазначених документів додати юридичним особам:
1. Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
2. Довідку Головного управління статистики про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій ЄДРПОУ(юридичної особи,філіалу) або Відомості з ЄРДПОУ.
3. Довідку про взяття на облік платника податків.
4. Статут або Положення.
5. Довіреність, наказ або інший документ, підтверджуючий повноваження керівника.
фізичним особам-підприємцям:
1. Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру фізичних осіб – підприємців.
2. Довідку про взяття на облік платника податків.
3. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
4. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
фізичним особам:
1. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
2. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
Увага: Всі надані копії документів, що надаються повинні бути завірені.
Документи на оформлення технічної документації приймаються від юридичної, фізичної особи або від уповноваженої особи за наявності довіреності.
1. Заява з зазначенням необхідного виду робіт.
Зразок
2. Для окремо розташованих об’єктів, копію плану ділянки на топографічній зйомці в масштабі 1:500 (кольорова) з нанесенням підземних комунікацій.
3. Для вбудованих, прибудованих (нежитлових приміщень) викопіювання з плану приміщень або виконавчі креслення робочого проекту
4. Документи що підтверджують право власності на будівлю, приміщення( витяг з реєстру права власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу об’єкту нерухомості, акт приймання-передачі) або документи , що підтверджують право користування (рішення про передачу майна, договір оренди).
5. Акт на право постійного використання землі або договір оренди земельної ділянки(при намірі забудови земельної ділянки).
6. Раніше виконана схема розподілу (при наявності).
До вищезазначених документів додати :
юридичним особам:
1. Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
2. Довідку Головного управління статистики про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій ЄДРПОУ(юридичної особи,філіалу) або Відомості з ЄРДПОУ.
3. Довідку про взяття на облік платника податків.
4. Статут або Положення.
5. Довіреність, наказ або інший документ, підтверджуючий повноваження керівника.
фізичним особам-підприємцям:
1. Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру фізичних осіб – підприємців.
2. Довідку про взяття на облік платника податків.
3. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
4. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
фізичним особам:
1. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
2. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
Увага: Всі надані копії документів, що надаються повинні бути завірені.
Документи на оформлення технічної документації приймаються від юридичної, фізичної особи або від уповноваженої особи за наявності довіреності.

2. Для окремо розташованих об’єктів, копію плану ділянки на топографічній зйомці в масштабі 1:500 (кольорова) з нанесенням підземних комунікацій.
3. Для вбудованих, прибудованих (нежитлових приміщень) викопіювання з плану приміщень або виконавчі креслення робочого проекту
4. Документи що підтверджують право власності на будівлю, приміщення( витяг з реєстру права власності на нерухоме майно, договір купівлі-продажу об’єкту нерухомості, акт приймання-передачі) або документи , що підтверджують право користування (рішення про передачу майна, договір оренди).
5. Акт на право постійного використання землі або договір оренди земельної ділянки(при намірі забудови земельної ділянки).
6. Раніше виконана схема розподілу (при наявності).
До вищезазначених документів додати :
юридичним особам:
1. Свідоцтво про реєстрацію юридичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
2. Довідку Головного управління статистики про включення до єдиного державного реєстру підприємств та організацій ЄДРПОУ(юридичної особи,філіалу) або Відомості з ЄРДПОУ.
3. Довідку про взяття на облік платника податків.
4. Статут або Положення.
5. Довіреність, наказ або інший документ, підтверджуючий повноваження керівника.
фізичним особам-підприємцям:
1. Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи або Виписку з єдиного державного реєстру фізичних осіб – підприємців.
2. Довідку про взяття на облік платника податків.
3. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
4. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
фізичним особам:
1. Паспорт громадянина України (реєстраційне посвідчення).
2. Картка платника податків (ідентифікаційний податковий номер).
Увага: Всі надані копії документів, що надаються повинні бути завірені.
Документи на оформлення технічної документації приймаються від юридичної, фізичної особи або від уповноваженої особи за наявності довіреності.
Послуги з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу:
Вартість виконання робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу юридичним особам і фізичним особам-суб'єктам підприємницької діяльності встановлена на підставі затверджених калькуляцій (Наказ по підприємству № 923/ахо від 22.10.2018 р) і становить:
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 0,1 куб. м. до 5,0 куб.м. на добу становитиме 810,00 грн;
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 5,0 куб. м. до 10,0 куб. м. на добу становитиме 1296,00 грн;
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 10,0 куб. м. на добу – вартість робіт визначається індивідуальним кошторисом, який погоджується замовником;
Послуги з розробки робочого проекту і схеми балансової належності мереж водопостачання і каналізації:
Вартість робіт з розробки робочого проекту або схеми розподілу мереж водопостачання і каналізації визначається індивідуально за допомогою програмного комплексу АС-4ПВР, на підставі об’єму виконуваних робіт.
Ваш запит буде розглянуто тільки при наявності повного пакету документів, який дозволить виключити всі проблемні питання.
Телефон для довідок 271-12-55
Вартість виконання робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу юридичним особам і фізичним особам-суб'єктам підприємницької діяльності встановлена на підставі затверджених калькуляцій (Наказ по підприємству № 923/ахо від 22.10.2018 р) і становить:
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 0,1 куб. м. до 5,0 куб.м. на добу становитиме 810,00 грн;
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 5,0 куб. м. до 10,0 куб. м. на добу становитиме 1296,00 грн;
- оплата робіт з розробки опитувального листа і водогосподарського балансу у разі витрати об’єктом питної води від 10,0 куб. м. на добу – вартість робіт визначається індивідуальним кошторисом, який погоджується замовником;
Послуги з розробки робочого проекту і схеми балансової належності мереж водопостачання і каналізації:
Вартість робіт з розробки робочого проекту або схеми розподілу мереж водопостачання і каналізації визначається індивідуально за допомогою програмного комплексу АС-4ПВР, на підставі об’єму виконуваних робіт.
Ваш запит буде розглянуто тільки при наявності повного пакету документів, який дозволить виключити всі проблемні питання.
Телефон для довідок 271-12-55
Виробничо-експлуатаційний відділ
Підрозділ надає додаткові послуги з підключення до міських мереж водопроводу і каналізації
Для виконання робіт з підключення до міських мереж водопроводу і каналізації потужностями КП «Водоканал» необхідно:
1. Надати до канцелярії підприємства або начальнику підрозділу, що виконуватиме роботи
Заяву на підключення (Зразок);
2. В підрозділі, що виконуватиме роботи з підключення до міських мереж водопроводу і каналізації, отримати та (у разі згоди) сплатити рахунок за виконання робіт;
3. Надати в підрозділ, що виконуватиме роботи з підключення до міських мереж водопроводу і каналізації, копію квитанції по оплату (отриману у п.2) з назвою банку;
4. Після виконання робіт відповідним підрозділом, підписати Акт прийому – передачі виконаних робіт по підключенню до мереж.
5. Додаток Акт на промивання і дезінфекцію.
Місцезнаходження начальників підрозділів:
для підключення мереж водопроводу:
для підключення до мереж каналізації:
Підрозділ надає додаткові послуги з підключення до міських мереж водопроводу і каналізації
Для виконання робіт з підключення до міських мереж водопроводу і каналізації потужностями КП «Водоканал» необхідно:
1. Надати до канцелярії підприємства або начальнику підрозділу, що виконуватиме роботи Заяву на підключення (Зразок);
2. В підрозділі, що виконуватиме роботи з підключення до міських мереж водопроводу і каналізації, отримати та (у разі згоди) сплатити рахунок за виконання робіт;
3. Надати в підрозділ, що виконуватиме роботи з підключення до міських мереж водопроводу і каналізації, копію квитанції по оплату (отриману у п.2) з назвою банку;
4. Після виконання робіт відповідним підрозділом, підписати Акт прийому – передачі виконаних робіт по підключенню до мереж.
5. Додаток Акт на промивання і дезінфекцію.
Місцезнаходження начальників підрозділів:
для підключення мереж водопроводу:
для підключення до мереж каналізації:
Підготовка кадрів
Комунальне підприємство «Водоканал» надає освітні послуги в галузі охорони праці, професійної освіти (професійне-технічне навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації) за професіями.
Основними напрямками навчання на підприємстві є:
- навчання посадових осіб і фахівців з охорони праці та нормативно-правовим актам з охорони праці;
- спеціальне навчання робітників, які виконують роботи підвищеної небезпеки;
- навчання персоналу за професіями.
На підприємстві у 1998 р. створений відділ підготовки кадрів, який здійснює освітні послуги для власних потреб, а також для сторонніх організацій та приватних осіб на підставі діючих дозвільних документів:
-Ліцензії Міністерства освіти і науки України № 636912 серія АЕ (наказ МОН України від 06.10.2015 №1415л);
- Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Теоретичне навчання здійснюється провідними фахівцями і викладачами, що мають досвід практичної роботи з профілюючих курсів. Навчання проходить в комфортних умовах - навчальних класах, оснащених стендами, плакатами. При проведенні лекцій використовуються навчальні відеофільми, методичні посібники.
Практичне навчання здійснюється висококваліфікованими фахівцями на виробничих дільницях підприємства, з використанням сучасного обладнання та матеріалів.
Основними напрямками навчання на підприємстві є:
- навчання посадових осіб і фахівців з охорони праці та нормативно-правовим актам з охорони праці;
- спеціальне навчання робітників, які виконують роботи підвищеної небезпеки;
- навчання персоналу за професіями.
На підприємстві у 1998 р. створений відділ підготовки кадрів, який здійснює освітні послуги для власних потреб, а також для сторонніх організацій та приватних осіб на підставі діючих дозвільних документів:
-Ліцензії Міністерства освіти і науки України № 636912 серія АЕ (наказ МОН України від 06.10.2015 №1415л);
- Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Теоретичне навчання здійснюється провідними фахівцями і викладачами, що мають досвід практичної роботи з профілюючих курсів. Навчання проходить в комфортних умовах - навчальних класах, оснащених стендами, плакатами. При проведенні лекцій використовуються навчальні відеофільми, методичні посібники.
Практичне навчання здійснюється висококваліфікованими фахівцями на виробничих дільницях підприємства, з використанням сучасного обладнання та матеріалів.
Навчання посадових осіб та спеціалістів:
- Загальний курс охорони праці;
- Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працює під тиском;
- Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання;
- Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору;
- Правила безпеки систем газопостачання;
- Правила будови та безпечної експлуатації парових та водогрійних котлів;
- Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок;
- Правила технічної експлуатації теплових установок та мереж.
- Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті;
- Правила будови та безпечної експлуатації посудин, що працює під тиском;
- Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання;
- Правила охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору;
- Правила безпеки систем газопостачання;
- Правила будови та безпечної експлуатації парових та водогрійних котлів;
- Правила охорони праці під час експлуатації тепломеханічного обладнання електростанцій, теплових мереж і тепловикористовувальних установок;
- Правила технічної експлуатації теплових установок та мереж.
Професійно-технічне навчання, перепідготовка, підвищення кваліфікації з професій:
- Контролер водопровідного господарства 3 розряд;
- Слюсар-ремонтник 2-6 розряд;
- Слюсар аварійно-відновлювальних робіт 2-6 розряд;
- Машиніст насосних установок 2-5 розряд;
- Машиніст компресорних установок 2-6 розряд;
- Оператор хлораторних установок 2-5 розряд;
- Оператор очисних споруд 1-3 розряд.
- Слюсар-ремонтник 2-6 розряд;
- Слюсар аварійно-відновлювальних робіт 2-6 розряд;
- Машиніст насосних установок 2-5 розряд;
- Машиніст компресорних установок 2-6 розряд;
- Оператор хлораторних установок 2-5 розряд;
- Оператор очисних споруд 1-3 розряд.
Навчання персоналу безпечним методам робіт:
- спеціальне навчання робітників, які виконують роботи з робочої платформи підйомника;
- спеціальне навчання робітників, які обслуговують посудини, що працюють під тиском;
-спеціальне навчання робітників, які оброблюють воду хлоровмісними реагентами;
- спеціальне навчання робітників, які виконують газонебезпечні роботи;
- спеціальне навчання робітників, які обслуговують теплові установки і мережі;
- спеціальне навчання робітників, які обслуговують котельні установки, водогрійні котлы;
- спеціальне навчання робітників, які виконують ремонт вантажопідіймальних кранів і машин;
- спеціальне навчання робітників, які обслуговують посудини, що працюють під тиском;
-спеціальне навчання робітників, які оброблюють воду хлоровмісними реагентами;
- спеціальне навчання робітників, які виконують газонебезпечні роботи;
- спеціальне навчання робітників, які обслуговують теплові установки і мережі;
- спеціальне навчання робітників, які обслуговують котельні установки, водогрійні котлы;
- спеціальне навчання робітників, які виконують ремонт вантажопідіймальних кранів і машин;
Запрошуємо на навчання!
Звертатися в бюро з підготовки кадрів підприємства за тел.: (061) 221-13-31; (061) 221-13-32ПОСТАЧАННЯ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЕНЕРГІЇ
Загальна інформація
Комунальне підприємство «Водоканал» пропонує постачання електричної енергії Споживачу на умовах комерційної пропозиції.Контакти колл-центру
69002, Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Святого Миколая, 61Номер телефону для звернення споживачів +38(063)848-20-66, +38(096)948-948-7
Електронна пошта для прийому електронних повідомлень від споживачів:
voda.oge@vodokanal.zp.ua
Режим роботи:
понеділок - п'ятниця з 08:00 до 17:00,перерва 12:00 - 12:45;
Комерційні пропозиції з постачання електроенергії споживачу:
Комерційна пропозиція на постачання електричної енергії.Заява-приєднання до Договору про постачання електричної енергії.
Договір про постачання електричної енергії.
Приклад рахунку за постачання електричної енергії.
Порядок забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій за їх недотримання.
Умови припинення та відновлення електропостачання.
Порядок подання звернень скарг та претензій щодо надання послуг з постачання електричної енергії
Посилання на нормативні акти
Урядовий портал (Єдиний веб-портал органів виконавчої ради);Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг;
ПАТ «Запоріжжяобленерго» Оператор систему розподілу;
АТ «Укрзалізниця» Оператор систему розподілу;
ДП «Гарантований покупець» державне підприємство.
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про доступ до публічної інформації»;
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про звернення громадян»;
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про ліцензування видів господарської діяльності»;
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про захист персональних даних»;
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про захист прав споживачів»;
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про ціни і ціноутворення»;
Кодекс законів про працю України.
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг»;
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про ринок електричної енергії»;
ЗАКОН УКРАЇНИ «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення»;
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №307 «Про затвердження Правил ринку»;
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №308 «Про затвердження Правил ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку»;
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №309 «Про затвердження Кодексу системи передачі»;
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №310 «Про затвердження Кодексу систем розподілу»;
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 27.12.2017 № 1469 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу»;
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №311 «Про затвердження Кодексу комерційного обліку електричної енергії»;
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 14.03.2018 №312 «Про затвердження Правил роздрібного ринку електричної енергії»;
ПОСТАНОВА НКРЕКП від 12.06.2018 №375 «Про затвердження Порядку забезпечення стандартів якості електропостачання та надання компенсацій споживачам за їх недотримання».
Порядок зміни електропостачальника за ініциативою споживача.
Порядок зняття показів засобів вимірювання та оплати спожитої електричної енергії.
Оприлюднена інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за 2019 р.
Оприлюднена інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за 2020 р.
Оприлюднена інформація щодо дотримання загальних та гарантованих стандартів якості електропостачання за 2021 р.
Складові вільної ціни електричної енергії з 01.01.2021 р.
Переваги ефективного кінцевого використання енергії споживачами та поради щодо підвищення енергоефективності при споживанні електроенергії
Джерела надходження електроенергії в 2020 році.
Звіт щодо розгляду звернень|скарг|претензій споживачів КП «ВОДОКАНАЛ» у 2019 році.
Звіт щодо розгляду звернень|скарг|претензій споживачів КП «ВОДОКАНАЛ» у 2020 році.
Перевагами співпраці з КП «Водоканал» є прозорість інформаційного середовища з питань електропостачання.
Умови постачання електричної енергії споживачу:КП «Водоканал» має змогу здійснювати постачання електричної енергії споживачам які:
- приєднались до договору про надання послуг з розподілу електричної енергії;
- не мають заборгованості за спожиту електричну енергію перед іншім постачальником або наявного договору реструктуризації такої заборгованості, умови якого виконуються належним чином;
- за усіма точками комерційного обліку на об'єкті (об'єктах) споживача, за якими здійснюється постачання електричної енергії, укладено договір з постачальником послуг комерційного обліку про надання послуг з комерційного обліку електричної енергії.
Згідно з вимогами Закону України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» (http://zakon.rada.gov.ua/laws/main/2119-19)
витрати на оснащення будівель вузлами комерційного обліку, здійснені оператором зовнішніх інженерних мереж, відшкодовуються співвласниками
будівель.
Розмір внесків за встановлення комерційних вузлів обліку визначаються окремо для кожної будівлі. Сплата внесків розстрочується на п’ять років або на іншій строк за згодою сторін. Для будівлі, де налічується два та більше споживачів, внески за встановлення вузлів комерційного обліку розподіляються пропорційно до кількості приміщень, які є самостійними об’єктами нерухомого майна.
Оператор зовнішніх інженерних мереж КП «Водоканал» м. Запоріжжя інформує мешканців про намір встановлення вузлів комерційного обліку за наступними адресами (кожна адреса у таблиці містить активне посилання на зміст повідомлення за даною адресою) :
Розмір внесків за встановлення комерційних вузлів обліку визначаються окремо для кожної будівлі. Сплата внесків розстрочується на п’ять років або на іншій строк за згодою сторін. Для будівлі, де налічується два та більше споживачів, внески за встановлення вузлів комерційного обліку розподіляються пропорційно до кількості приміщень, які є самостійними об’єктами нерухомого майна.
Оператор зовнішніх інженерних мереж КП «Водоканал» м. Запоріжжя інформує мешканців про намір встановлення вузлів комерційного обліку за наступними адресами (кожна адреса у таблиці містить активне посилання на зміст повідомлення за даною адресою) :
Дата розміщення | Адреса | Орієнтована вартість встановлення вузла комерційного обліку | Орієнтований розмір внесків за встановлення вузла комерційного обліку |
06.04.2020 | 40 років Перемоги, 57 | 199 144.26 | 46.10 |
06.04.2020 | 40 років Перемоги, 57а | 136 831.63 | 23.76 |
06.04.2020 | 40 років Перемоги, 65 | 68 415.82 | 23.76 |
06.04.2020 | 40 років Перемоги, 65а | 68 415.82 | 23.92 |
06.04.2020 | 40 років Перемоги, 9 | 68 415.82 | 30.01 |
06.04.2020 | 8 Березня, 23 | 116 628.55 | 47.80 |
06.04.2020 | Аваліані, 1а | 58 314.28 | 39.40 |
06.04.2020 | Аваліані, 5а | 62 312.63 | 18.11 |
06.04.2020 | Аваліані,4 | 62 312.63 | 20.36 |
06.04.2020 | Авраменко, 10 | 62 312.63 | 28.58 |
06.04.2020 | Авраменко, 13 | 62 312.63 | 21.34 |
06.04.2020 | Авраменко, 14 | 62 312.63 | 17.12 |
06.04.2020 | Авраменко, 15 | 62 312.63 | 21.49 |
06.04.2020 | Авраменко, 16 | 62 312.63 | 21.49 |
06.04.2020 | Авраменко, 1а | 62 312.63 | 29.12 |
06.04.2020 | Авраменко, 22 | 124 625.26 | 24.34 |
06.04.2020 | Авраменко, 3 | 58 314.28 | 36.00 |
06.04.2020 | Авраменко, 7 | 68 415.82 | 17.19 |
06.04.2020 | Авраменко, 9 | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Авраменко,1 | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Авраменко,18 | 186 937.88 | 28.76 |
06.04.2020 | Автозаводська, 20 | 199 144.26 | 31.02 |
06.04.2020 | Автозаводська, 24 | 68 415.82 | 46.23 |
06.04.2020 | Автозаводська, 36 | 68 415.82 | 31.38 |
06.04.2020 | Автозаводська, 40 | 199 144.26 | 35.18 |
06.04.2020 | Автозаводська, 42 | 62 312.63 | 43.27 |
06.04.2020 | Автозаводська, 54 | 68 415.82 | 31.38 |
06.04.2020 | Автозаводська, 6а | 136 831.63 | 47.51 |
06.04.2020 | Богдана Завади, 12 | 62 312.63 | 18.55 |
06.04.2020 | Богдана Завади, 20 | 62 312.63 | 28.85 |
06.04.2020 | Богдана Завади, 24 | 62 312.63 | 28.58 |
06.04.2020 | Богдана Завади, 4 | 62 312.63 | 21.79 |
06.04.2020 | Богдана Завади, 6 | 62 312.63 | 43.27 |
06.04.2020 | Богдана Завади,22 | 62 312.63 | 21.19 |
06.04.2020 | Бородинська, 19а | 62 312.63 | 69.24 |
06.04.2020 | Бородинська, 22 | 68 415.82 | 31.67 |
06.04.2020 | Бородинська, 24 | 68 415.82 | 47.51 |
06.04.2020 | Бородинська, 25 | 136 831.63 | 38.22 |
06.04.2020 | Бородинська, 5 | 97 484.20 | 21.96 |
06.04.2020 | Бородинська, 9-12 | 165 900.01 | 29.63 |
06.04.2020 | Бочарова, 10 | 62 312.63 | 21.34 |
06.04.2020 | Бочарова, 10а | 58 314.28 | 41.65 |
06.04.2020 | Бочарова, 12 | 62 312.63 | 22.25 |
06.04.2020 | Бочарова, 12а | 62 312.63 | 57.70 |
06.04.2020 | Бочарова, 14а | 124 625.26 | 35.01 |
06.04.2020 | Бочарова, 16а | 124 625.26 | 41.00 |
06.04.2020 | Бочарова, 6 | 62 312.63 | 20.91 |
06.04.2020 | Бочарова, 8 | 62 312.63 | 21.05 |
06.04.2020 | Бочарова, 8а | 62 312.63 | 25.13 |
06.04.2020 | Бочарова, 8б | 124 625.26 | 41.54 |
06.04.2020 | Бочарова, 9 | 62 312.63 | 55.64 |
06.04.2020 | Бочарова,18 | 124 625.26 | 41.82 |
06.04.2020 | Брюлова, 11 | 62 312.63 | 20.91 |
06.04.2020 | Брюлова, 13 | 58 314.28 | 58.31 |
06.04.2020 | Військбуд, 100 | 58 314.28 | 48.60 |
06.04.2020 | Військбуд, 101 | 58 314.28 | 71.11 |
06.04.2020 | Військбуд, 102 | 58 314.28 | 47.80 |
06.04.2020 | Військбуд, 103 | 116 628.55 | 97.19 |
06.04.2020 | Військбуд, 81 | 58 314.28 | 153.46 |
06.04.2020 | Військбуд, 99 | 58 314.28 | 48.60 |
06.04.2020 | Водограйна, 10 | 199 144.26 | 39.83 |
06.04.2020 | Водограйна, 5 | 199 144.26 | 46.31 |
06.04.2020 | Вороніна, 13 | 120 626.90 | 24.03 |
06.04.2020 | Вороніна, 19а | 58 314.28 | 28.04 |
06.04.2020 | Вороніна, 23 | 58 314.28 | 40.50 |
06.04.2020 | Вороніна, 25 | 58 314.28 | 27.00 |
06.04.2020 | Вороніна, 27а | 58 314.28 | 40.50 |
06.04.2020 | Вороніна, 29 | 58 314.28 | 39.94 |
06.04.2020 | Вороніна, 9 | 186 937.88 | 28.94 |
06.04.2020 | Вороніна, 9а | 58 314.28 | 40.50 |
06.04.2020 | Вороніна,3 | 58 314.28 | 40.50 |
06.04.2020 | Героїв 55-ї бригади, 59 | 124 625.26 | 28.85 |
06.04.2020 | Героїв 55-ї бригади, 61 | 124 625.26 | 21.71 |
06.04.2020 | Гоголя, 143 | 68 415.82 | 30.27 |
06.04.2020 | Горького, 159а | 68 415.82 | 57.01 |
06.04.2020 | Деповская, 79 | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Днепровские пороги, 19 | 178 941.18 | 36.08 |
06.04.2020 | Днепровские пороги, 35 | 130 728.44 | 30.83 |
06.04.2020 | Дніпровська, 24-68 | 68 415.82 | 20.36 |
06.04.2020 | Дослідна станція, 84 | 68 415.82 | 38.01 |
06.04.2020 | Дослідна станція, 88 | 68 415.82 | 85.52 |
06.04.2020 | Залізнична, 9 | 68 415.82 | 36.78 |
06.04.2020 | Запорізька-Шкільна, 9б-28 | 68 415.82 | 36.39 |
06.04.2020 | Зерновая, 32 | 68 415.82 | 31.97 |
06.04.2020 | Зерновая, 34 | 62 312.63 | 28.58 |
06.04.2020 | Зерновая, 36 | 68 415.82 | 31.67 |
06.04.2020 | Зерновая, 40 | 68 415.82 | 31.38 |
06.04.2020 | І.Сікорського, 466 | 116 628.55 | 41.07 |
06.04.2020 | І.Сікорського, 468 | 62 312.63 | 21.49 |
06.04.2020 | І.Сікорського, 470 | 68 415.82 | 15.91 |
06.04.2020 | Іванова, 81а | 62 312.63 | 30.55 |
06.04.2020 | Іванова, 83 | 58 314.28 | 50.27 |
06.04.2020 | Іванова, 93 | 58 314.28 | 364.46 |
06.04.2020 | Комарова, 25а | 124 625.26 | 42.97 |
06.04.2020 | Комарова, 29 | 130 728.44 | 36.11 |
06.04.2020 | Космічна, 101 | 136 831.63 | 31.67 |
06.04.2020 | Космічна, 87 | 68 415.82 | 12.91 |
06.04.2020 | Криворізька, 14 | 58 314.28 | 182.23 |
06.04.2020 | Криворізька, 16 | 58 314.28 | 182.23 |
06.04.2020 | Кругова, 148 | 58 314.28 | 94.06 |
06.04.2020 | Кутузова, 2 | 62 312.63 | 17.31 |
06.04.2020 | Ладозька, 17а | 68 415.82 | 44.43 |
06.04.2020 | Ладозька, 20 | 62 312.63 | 23.78 |
06.04.2020 | Ладозька, 21 | 68 415.82 | 31.67 |
06.04.2020 | Ладозька, 23 | 68 415.82 | 47.51 |
06.04.2020 | Ладозька, 24 | 68 415.82 | 27.15 |
06.04.2020 | Ладозька, 32а | 68 415.82 | 47.51 |
06.04.2020 | Ладозька, 36 | 68 415.82 | 27.15 |
06.04.2020 | Ладозька, 36а | 68 415.82 | 23.92 |
06.04.2020 | Ладозька, 38 | 68 415.82 | 32.27 |
06.04.2020 | Ладозька, 42 | 68 415.82 | 83.43 |
06.04.2020 | Ладозька,22 | 68 415.82 | 31.67 |
06.04.2020 | М.Корищенко, 19 | 58 314.28 | 20.53 |
06.04.2020 | М.Корищенко, 21 | 62 312.63 | 28.85 |
06.04.2020 | М.Корищенко, 21а | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | М.Корищенко, 23 | 58 314.28 | 27.00 |
06.04.2020 | М.Корищенко, 30б | 58 314.28 | 49.42 |
06.04.2020 | М.Корищенко, 36 | 58 314.28 | 27.00 |
06.04.2020 | М.Корищенко, 38 | 58 314.28 | 27.00 |
06.04.2020 | М.Корищенко, 40 | 62 312.63 | 14.29 |
06.04.2020 | Магістральна, 76а | 62 312.63 | 31.47 |
06.04.2020 | Магістральна, 80 | 68 415.82 | 28.27 |
06.04.2020 | Магістральна, 84б | 68 415.82 | 31.67 |
06.04.2020 | Магістральна, 86 | 62 312.63 | 25.54 |
06.04.2020 | Магістральна, 86а | 58 314.28 | 26.51 |
06.04.2020 | Магістральна, 88 | 68 415.82 | 21.38 |
06.04.2020 | Магістральна, 88а | 62 312.63 | 44.51 |
06.04.2020 | Магістральна, 90 | 68 415.82 | 21.25 |
06.04.2020 | Магістральна, 92 | 68 415.82 | 11.64 |
06.04.2020 | Магістральна, 96 | 62 312.63 | 44.51 |
06.04.2020 | Мечникова, 36 | 58 314.28 | 29.75 |
06.04.2020 | Мечникова, 38 | 58 314.28 | 161.98 |
06.04.2020 | Миколи Краснова, 4 | 62 312.63 | 43.27 |
06.04.2020 | Миколи Краснова, 7а | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Молодогвардійська, 56 | 58 314.28 | 364.46 |
06.04.2020 | Моторобудівників, 22 | 68 415.82 | 19.77 |
06.04.2020 | Моторобудівників, 26а | 68 415.82 | 31.67 |
06.04.2020 | Моторобудівників, 32 | 193 041.07 | 24.75 |
06.04.2020 | Моторобудівників, 52 | 58 314.28 | 48.60 |
06.04.2020 | Моторобудівників, 54 | 58 314.28 | 40.50 |
06.04.2020 | Моторобудівників, 62 | 58 314.28 | 194.38 |
06.04.2020 | Моторобудівників, 64 | 62 312.63 | 32.80 |
06.04.2020 | Новокузнецкая, 18 | 124 625.26 | 34.62 |
06.04.2020 | Новокузнецкая, 34 | 186 937.88 | 46.73 |
06.04.2020 | Новокузнецкая, 4 | 124 625.26 | 46.16 |
06.04.2020 | Новокузнецкая, 47 | 68 415.82 | 23.92 |
06.04.2020 | Новокузнецкая, 59 | 136 831.63 | 28.63 |
06.04.2020 | О.Поради, 35 | 58 314.28 | 242.98 |
06.04.2020 | О.Поради, 37 | 58 314.28 | 364.46 |
06.04.2020 | О.Поради, 39 | 58 314.28 | 59.50 |
06.04.2020 | О.Поради, 43 | 58 314.28 | 36.45 |
06.04.2020 | О.Поради, 49 | 58 314.28 | 132.53 |
06.04.2020 | Олександра Говорухи, 30 | 68 415.82 | 38.01 |
06.04.2020 | Олександра Говорухи, 34 | 136 831.63 | 79.55 |
06.04.2020 | Панфьорова, 149а | 58 314.28 | 72.89 |
06.04.2020 | Панфьорова, 149б | 58 314.28 | 74.76 |
06.04.2020 | Парамонова, 4 | 205 247.45 | 49.10 |
06.04.2020 | Пархоменка, 24 | 62 312.63 | 25.33 |
06.04.2020 | Пархоменка, 24а | 62 312.63 | 22.58 |
06.04.2020 | Пархоменка, 4 | 62 312.63 | 23.78 |
06.04.2020 | Пархоменка,20а | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Північнокільцева, 1-11 | 68 415.82 | 57.01 |
06.04.2020 | Покровська, 36 б-36 | 58 314.28 | 224.29 |
06.04.2020 | Полякова, 13 | 62 312.63 | 23.78 |
06.04.2020 | Полякова, 13а | 62 312.63 | 25.96 |
06.04.2020 | Полякова, 15 | 62 312.63 | 30.85 |
06.04.2020 | Полякова, 15б | 62 312.63 | 25.96 |
06.04.2020 | Полякова, 17а | 62 312.63 | 25.54 |
06.04.2020 | Полякова, 21 | 58 314.28 | 36.00 |
06.04.2020 | Полякова, 3а | 68 415.82 | 22.51 |
06.04.2020 | Полякова, 5 | 62 312.63 | 48.68 |
06.04.2020 | Полякова,5а | 62 312.63 | 31.16 |
06.04.2020 | Поштова, 115 | 68 415.82 | 28.99 |
06.04.2020 | пр Соборний, 52 | 68 415.82 | 155.49 |
06.04.2020 | Професора Толока, 18 | 68 415.82 | 31.38 |
06.04.2020 | Професора Толока, 19 | 68 415.82 | 47.51 |
06.04.2020 | Професора Толока, 21 | 68 415.82 | 23.76 |
06.04.2020 | Професора Толока, 27а | 68 415.82 | 24.26 |
06.04.2020 | Професора Толока, 32 | 68 415.82 | 35.27 |
06.04.2020 | Професора Толока, 36 | 68 415.82 | 31.38 |
06.04.2020 | Професора Толока, 37 | 97 484.20 | 18.12 |
06.04.2020 | Радіо, 24 | 68 415.82 | 76.02 |
06.04.2020 | Радіо, 26 | 62 312.63 | 77.89 |
06.04.2020 | Ситова, 9 | 68 415.82 | 18.69 |
06.04.2020 | Спартака Маковського, 10 | 58 314.28 | 42.88 |
06.04.2020 | Спартака Маковського, 6 | 58 314.28 | 40.50 |
06.04.2020 | Спартака Маковського, 8 | 120 626.90 | 33.69 |
06.04.2020 | Спартака Маковського, 9 | 58 314.28 | 36.00 |
06.04.2020 | Стефанова, 44 | 124 625.26 | 24.53 |
06.04.2020 | Стефанова, 46 | 62 312.63 | 28.58 |
06.04.2020 | Стешенка, 23 | 136 831.63 | 38.01 |
06.04.2020 | Стешенка, 25 | 68 415.82 | 31.38 |
06.04.2020 | Товарищеская, 37 | 199 144.26 | 42.55 |
06.04.2020 | Товарищеская, 37 а | 136 831.63 | 36.78 |
06.04.2020 | Товарищеская, 37 б | 68 415.82 | 31.38 |
06.04.2020 | Товарищеская, 39 | 136 831.63 | 39.78 |
06.04.2020 | Товарищеская, 39а | 68 415.82 | 23.92 |
06.04.2020 | Товарищеская, 56-25 | 68 415.82 | 24.97 |
06.04.2020 | Товарищеская, 58 | 68 415.82 | 13.06 |
06.04.2020 | Товарищеская, 60 | 68 415.82 | 10.46 |
06.04.2020 | Товарищеская, 66а | 130 728.44 | 27.35 |
06.04.2020 | Товарищеская, 68 | 68 415.82 | 30.82 |
06.04.2020 | Товарищеская, 70 | 68 415.82 | 45.01 |
06.04.2020 | Тургенєва, 44-53 | 58 314.28 | 171.51 |
06.04.2020 | Украинская, 42 | 136 831.63 | 43.30 |
06.04.2020 | Украинская, 8 | 136 831.63 | 23.51 |
06.04.2020 | Ф.Мовчановського, 21 | 58 314.28 | 364.46 |
06.04.2020 | Ф.Мовчановського, 23 | 58 314.28 | 182.23 |
06.04.2020 | Ф.Мовчановського, 25 | 58 314.28 | 364.46 |
06.04.2020 | Харчова, 70 | 62 312.63 | 25.96 |
06.04.2020 | Цегельна, 8 | 58 314.28 | 36.91 |
06.04.2020 | Цегельна,13 | 58 314.28 | 32.76 |
06.04.2020 | Цитрусова, 1 | 58 314.28 | 39.94 |
06.04.2020 | Цитрусова, 3 | 58 314.28 | 40.50 |
06.04.2020 | Цитрусова, 6 | 62 312.63 | 22.91 |
06.04.2020 | Чаривная, 105 | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Чаривная, 107 | 178 941.18 | 35.65 |
06.04.2020 | Чаривная, 109 | 62 312.63 | 21.79 |
06.04.2020 | Чаривная, 113 | 120 626.90 | 25.56 |
06.04.2020 | Чаривная, 117 | 124 625.26 | 29.25 |
06.04.2020 | Чаривная, 119 | 62 312.63 | 21.94 |
06.04.2020 | Чаривная, 125 | 62 312.63 | 17.12 |
06.04.2020 | Чаривная, 127 | 124 625.26 | 21.27 |
06.04.2020 | Чаривная, 131 | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Чаривная, 137 | 62 312.63 | 25.96 |
06.04.2020 | Чаривная, 139 | 62 312.63 | 25.96 |
06.04.2020 | Чаривная, 147 | 120 626.90 | 31.09 |
06.04.2020 | Чаривная, 149 | 116 628.55 | 38.36 |
06.04.2020 | Чаривная, 153а | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Чаривная, 153б | 62 312.63 | 21.79 |
06.04.2020 | Чаривная, 155 | 62 312.63 | 28.85 |
06.04.2020 | Чаривная, 155а | 62 312.63 | 23.08 |
06.04.2020 | Чаривная, 157 | 62 312.63 | 21.64 |
06.04.2020 | Чаривная, 159 | 124 625.26 | 31.63 |
06.04.2020 | Чаривная, 161 | 62 312.63 | 21.05 |
06.04.2020 | Чаривная, 163 | 68 415.82 | 36.01 |
06.04.2020 | Чаривная, 32 | 62 312.63 | 43.27 |
06.04.2020 | Чаривная, 34 | 62 312.63 | 29.96 |
06.04.2020 | Чаривная, 38б | 62 312.63 | 38.46 |
06.04.2020 | Чаривная, 42 | 62 312.63 | 29.96 |
06.04.2020 | Чаривная, 52 | 62 312.63 | 38.46 |
06.04.2020 | Чаривная, 95 | 62 312.63 | 43.27 |
06.04.2020 | Чаривная,121 | 62 312.63 | 21.49 |
06.04.2020 | Чаривная,141 | 62 312.63 | 25.54 |
06.04.2020 | Чаривная,48 | 62 312.63 | 17.31 |
06.04.2020 | Чумаченка, 12 | 136 831.63 | 31.38 |
06.04.2020 | Чумаченка, 15г | 136 831.63 | 39.55 |
06.04.2020 | Чумаченка, 23в | 199 144.26 | 46.31 |
06.04.2020 | Чумаченка, 25а | 136 831.63 | 31.97 |
06.04.2020 | Чумаченка, 34 | 136 831.63 | 24.88 |
06.04.2020 | Чумаченка, 34а | 68 415.82 | 29.75 |
06.04.2020 | Чумаченка, 40 | 68 415.82 | 17.63 |
06.04.2020 | Шкільна, 50 | 136 831.63 | 39.55 |
06.04.2020 | Шкільна, 42-10 | 136 831.63 | 39.09 |